LLEIDANOTICIES.COM - Logo

El diari digital de Lleida!

28/09/2022

::

Lleida

CaixaBank concedeix 106 milions d'euros a les empreses de Lleida durant el primer semestre de 2022

Lleida  -  17/08/2022

CaixaBank és una referència per al teixit empresarial de Lleida i ofereix un servei especialitzat a través dels seus dos centres d’empreses, ubicats a Lleida ciutat i Tàrrega

CaixaBank ha concedit un total de 106,6 milions d'euros a les empreses de Lleida durant els primers sis mesos de l'any. Aquesta xifra suposa un creixement del 60% respecte al mateix període de l'any anterior.

Aquest volum de crèdit, dirigit a petites, mitjanes i grans empreses de la comunitat, s' ha destinat, principalment, a injectar liquiditat i a finançar inversions per al creixement dels seus negocis. CaixaBank ofereix a les empreses, a més, diverses línies de finançament especialitzat, com el factoring, el confirming o el rènting, per garantir tant les necessitats de circulant de les empreses com les inversions a llarg termini.

Jaume Masana, director territorial Catalunya de CaixaBank, ha manifestat "la confiança de l'entitat financera en el teixit empresarial lleidatà com a motor clau del creixement econòmic de Catalunya" i ha destacat que "el suport de CaixaBank al sector empresarial va molt més enllà de l'àmbit financer, oferint assessorament i acompanyament als empresaris en la gestió del seu dia a dia".

Aquest suport de CaixaBank al teixit empresarial també s'articula a través de la gestió de l'accés als Fons Europeus per a la Recuperació (Next Generation EU). Amb l'objectiu de ser un agent actiu en la difusió de les ajudes disponibles i agilitar la seva arribada als beneficiaris, CaixaBank ofereix un cercador d'ajudes per facilitar a clients i no clients l'accés a aquests fons. Aquest cercador permet consultar les opcions existents en funció del beneficiari, sector econòmic del destinatari, tipus d' ajut, convocatòria i província.

L'accés a aquesta plataforma digital, que ha desenvolupat Minsait (grup Indra), es pot fer des de CaixaBankNow, la plataforma digital del banc, i a través dels portals web de CaixaBank Empreses i CaixaBank Negocis.

Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia